ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی : در این مقاله ما در سبز مشاور به آموزش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و این که داوطلبان در این مرحله چه اقداماتی بایستی انجام دهند خواهیم پرداخت.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی : در این مقاله ما در سبز مشاور به آموزش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و این که داوطلبان در این مرحله چه اقداماتی بایستی انجام دهند خواهیم پرداخت.

در ابتدا توضیحاتی کوتاه در در زمینه شرایط اولیه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ارائه می دهیم.

در صورتی که اظلاعات کامل در این زمینه دارید این مرحله را رد کنید.

شرایط اولیه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

  1. داشتن مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید و یا دپیلم نظام قدیم ( داشتن مدرک پیش دانشگاهی مشکلی در این ثبت نام ندارد)
  2. داوطلبان بایستی حداکثر تا ۳۱ شهریور برای ثبت نام مهر ماه و تا ۳۰ بهمن برای ورودی بهمن ماه فارغ التحصیل شده باشند.
  3. ملاک پذیرش در این دانشگاه معدل دیپلم داوطلبان می باشد.
  4. نداشتن غیبت سرباری

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی را برای راحتی شما عزیزان به ۶ مرحله تقسیم کرده ایم و در زیر هر مرحله را یطور کامل توضیح داده ایم :

  1. ورود به سایت سازمان سنجش.
  2. ورود به بخش جامع علمی کاربردی سایت سنجش .
  3. دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی .
  4. مطالعه دفترچه ثبت نام بدون آرمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی.
  5. خرید کارت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش.
  6. کلیک بر روی لینک ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات داوطلبی.

در ادامه به توضیح این مراحل همراه با تصاویر آن خواهیم پرداخت.

۱- داوطلبان بایستی برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  شوند.

تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد نه سایت دانشگاه علمی کاربردی.

در صورتی که به درستی وارد سایت سازمان سنجش شده باشید با تصویر زیر موجه می شوید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

۲٫ وارد بخش جامع علمی کاربردی در سایت سنجش شوید.

برای این منظور نیز همانگونه که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود از طریق نوار ابزار سمت راست سایت بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

۳٫ پس از ورود به بخش علمی کاربردی سایت سنجش در ابتدا با کلیک بر روی لینک دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نسبت به دریافت این دفترچه اقدام نمایید.

این اقدام از این رو مهم می باشد که داوطلبان برای ثبت نام بایستی لیست رشته های مورد نظر خود را وارد نماییند.

برای انتخاب این رشته ها نیز از دفترچه ثبت نام بایستی استفاده نمود.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

۴٫ مطالعه بند های مختلف دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی. با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام داوطلبان با رشته های مختلفی مواجه می گردند که از میان آنها بایستی رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

برای مثال در تصویر زیر داوطلبان می توانند لیست برخی از رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را در دفترچه مشاهده نمایند.

در این بخش کد رشته ها را بردارید زیرا در تکمیل اطلاعات لازم می شود.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

۵٫ خرید کارت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و دریافت کد دوازده رقمی ثبت نام.

برای خرید این کارت نیز معمولا مبلغی در حدود ۳۰ هزار تومان بایستی پرداخت نمود. داوطلبان بایستی به بخش خرید کارت در منو سمت راست سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و مراحل خرید کارت را انجام دهند.

برای خرید کارت ثبت نام حتما نیاز به رمز دوم کارت بانکی خود دارید پس در صورت نداشتن حتما از عابر بانک رمز دوم دریافت نمایید.

پس از ورود به این بخش بر روی لینک خرید کارت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمود و فرایند خرید را تکمیل نمایید.

پس از پرداخت این مبلغ شماره ای دوازده رقمی در اختیار داوطلب برای ثبت نام قرار می گیرد.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی علمی کاربردی

 

۶٫ کلیک بر روی لینک ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات داوطلبی و کد رشته های مورد نظر داوطلب.

در زمانی که ما در حال نوشتن این مقاله هستیم ثبت نام هنوز شروع نشده است.

با شروع ثبت نام لینک ثبت نام  همان بخش دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان سنجش اضافه می گردد.

نحوه ورود اطلاعات داوطلبی ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز می توانند اطلاعاتی را که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بایستی در این مرحله وارد نمود را مشاهده نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

همانگونه که در تصویر بالا می توان مشاهده نمود در بند ۱ تا ۷ داوطلبان بایستی اطلاعات شناسنامه ای خود را که شامل موادر همچون نام ، نام خانوادگی ، سال تولد و... می باشد را وارد نمایند.

پس از آن در بند ۸ رشته تحصیلی خود و در بند ۹ دین خود را مشخص نمایند.

بند های ۱۰ تا ۱۳ مختص داوطلبانی می باشد که از سهمیه شاهد می خواهند استفاده نمایند. از این رو داوطلبانی که این سهیه را ندارند نبایستی در این بخش چیزی را وارد نمایند.

بند ۱۴ اختصاص به کد نظام وظیفه می باشد که مشخص کننده شرایط نظام وظیفه داوطلب است. برای اطلاع از کد نظام وظیفه نیز می تواند از دفترچه ثبت نام استفاده نمود.

بند ۱۵ اختصاص به بیان شرایط جسمی داوطلب و بند ۱۶ آن تابعیت داوطلب را مشخص می سازد.

در بند های ۱۷ تا ۲۱ نیز داوطلب بایستی نشانی محل اقامت و کد ملی خود را وارد نماید.

در صفحه دوم که در تصویر بعد می توان مشاهده نمود داوطلبان بایستی در بند ۲۲ زمان اخذ دیپلم خود را وارد نماید.

بند های  ۲۳ و ۲۴ اختصاص به داوطلبان شاغل می باشد. این دو بند از این رو می باشد که در صورت شاغل بودن و داشتن شرایط تعیین شده داوطلب می تواند از ظرفیت اشتغال رشته مورد نظر استفاده نماید.

بند ۲۵ داوطب معدل دیپلم خود را وارد می نماید و در بند های بعدی کد دیپلم و گروه آموزشی را که رشته های مورد نظر را از ان انتخاب نموده است را مشخص می سازد. در نهایت داوطلب بایستی اولوریت های انتخابی خود را با توجه به تصویر بعدی بایستی مشخص سازد.

داوطلبان توجه داشته باشند همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می نمایید در این مرحله می توانند حداکثر سی انتخاب داشته باشند که این سی انتخاب از میان رشته های یک زیر گروه بایستی انجام گیرد.

در دانشگاه علمی کاربردی رشته های به زیرگروه های صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، فرهنگ و هنر ، کشاورزی تقسیم می گردد. از این رو رشته های انتخابی توسط داوطلبان بایستی تنها از میان یکی از این زیرگروه بوده باشد.

مراحل ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

پس از وارد نمودن اطلاعات داوطلبی و همچنین کد رشته های انتخابی داوطلب بایستی فرایند ثبت نام را با دریافت شماره پروند و کد پیگیری به اتمام رساند.

این اطلاعات که در پایان ثبت نام در اختیار داوطلب قرار می گیرد برای دریافت نتایج ثبت نام مورد استفاده قرار می گیرد از این رو این اطلاعات را نزد خود نگه دارید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه بایستی در زمینه زمان شروع ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی توضیحاتی داده شود. این ثبت نام در دو ورودی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد.

به همین جهت در ورودی مهر داوطلبان از اواسط مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه از اواسط دی ماه می توانند برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند.

در آخر در صورتی که نیاز به کمک داشته باشید می توانید از گروه بزرگ سبز مشاور کمک بگیرید. ما در سبز مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

نرم افزار رشته های بدون آزمون کاردانی علمی کاربردی

در این بخش نرم افزار رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی قرار داده ایم.

از طریق این نرم افزار داوطلبان می توانند رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و همچنین کاردانی و ارشد علمی کاربردی به جستجوی رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در یک مرکز علمی کاربردی بپردازند.

برای این منظور نیز به دو شیوه جستجو بر اساس رشته ها و جستجو بر اساس مراکز علمی کاربردی وجود دارد.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال جدید یعنی بهمن ۹۷ آغاز شده است داوطلبانی عزیزی که می خواهند بدون آزمون در شهر و رشته مورد نظر خود قبول شوند و نمی دانند چه کارهایی باید انجام دهند حتما با مشاوران مرکز تماس بگیرند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار داده شود.

 منبع: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر ارومیه , ثبت نام مدارس شاهد استان آذربایجان غربی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق صنعتی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق خودروهای زرهی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , مقایسه بهترین سایت های آموزشی کشور با سبز مشاور , www.dipcode.medu.ir www.azmoon.medu.ir  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی   www.azmoon.org  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: