www.azmoon.medu.ir
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

www.azmoon.medu.ir : در این مقاله قصد داریم بطور کامل درباره سایت تیزهوشان و نمونه دولتی و امکانات آن را توضیح دهیم. برای داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مراجعه به این سایت و اطلاع از امکانات و کاربرد های این سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

سایت www.azmoon.medu.ir یکی از سایت های آموزش پرورش می باشد که مختص مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد برای ورود به سایت وزارت آموزش و پروش می توانید کلیک کنید. خب بریم سر اصل مطلب:

در ادامه این مطلب گروه سبز مشاور به بیان توضیحاتی در زمینه سایت تیزهوشان و کاربرد های مختلف آن خواهد پرداخت.

 با ورود به سایت azmoon.medu.ir با تصویر زیر مواجه خواهید بود. برای ورود کلیک کنید.

www.azmoon.medu.ir

کاربرد های سایت www.azmoon.medu.ir

از جمله کاربردهای اساسی سایت تیزهوشان می توان به موارد پیش رو اشاره نمود که در ادامه به توضیح در مورد آنها به صورت جداگانه همراه با تصاویر مرتبط خواهیم پرداخت.

  1. ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  2. پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  3. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  4. دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  5. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  6. دریافت اطلاعیه های مرتبط با آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

 ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربرد های سایت www.azmoon.medu.ir ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد.

برای ثبت نام در این آزمون داوطلبان پس از ورود به این سایت بایستی از طریق بخش مشخص شده در تصویر زیر وارد فرایند ثبت نام شوند.

azmoon.medu.ir

در این بخش همانگونه که در تصویر مشخص می باشد کد ملی داوطلب و رمز همگام برای ورود لازم می باشد.

رمز ورود همگام به دو صورت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد:

  1. از طریق مدارس ، که معمولا بسیاری از مدارس خودشان به دانش آموزان رمز را می دهند.
  2. از طریق وارد کردن شماره سریال شناسنامه شش رقمی که بصورت قرمز در شناسنامه درج شده است.

بعد از ورود به سیستم داوطلبان مشخصات خود را می بینند که بعضی از آن ها هنوز تکمیل نشده است که باید اطلاعاتی که وارد نشده است را خودشان پر کنند. همچنین یک تصویر اسکن شده داوطلب نیز لازم می باشد که باید در سیستم بارگزاری گردد.

با تکمیل تمامی فیلدهای ثبت نام در انتها کد پیگیری دریافت می کنند. جزئیات دقیق ثبت نام را در مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آمده است.

 پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir

دیگر کاربردی که در سایت www.azmoon.medu.ir برای داوطلبان فراهم شده است پرداخت هزینه ثبت نام از طریق این سامانه می باشد.

داوطلبان توجه کنند در هنگام ثبت نام هزینه ای از آن ها گرفته نمی شود و هزینه ثبت نام یک یا دو ماه بعد از ثبت نام با مراجعه دوباره به این سایت صورت می پذیرد.

برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی داوطلبان بایستی هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نمایند.

برای این منظور داوطلب باید به مانند قبل با وارد کردن کد ملی و رمز همگام وارد سیستم شده و سپس داوطلبان بایستی بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک نموده و وارد درگاه اینترنتی پرداخت شوند.

در این مرحله نیاز به داشتن کارت بانکی دارای و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی می باشد. تا با ورود به درگاه اینترنتی و وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی هزینه ثبت نام پرداخت گردد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت www.azmoon.medu.ir

پس از این که داوطلبان اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه در آزمون نمودند بایستی در بازه زمانی مشخص که معمولا ده روز قبل از تاریخ آزمون می باشد اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با وارد نمودن کد ملی و رمز همگام و ورود به بخش پنل کاربردی در سایت تیزهوشان می شوید و همانگونه که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود بایستی بر روی آیکون مدیریت کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی گزینه مدیریت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و پرینت آن نمایید.

سایت www.azmoon.medu.ir

لازم به ذکر می باشد که کارت ورود به جلسه معمولا یک هفته تا ده روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق azmoon.medu.ir

پس از این که داوطلبان در جلسه آزمون شرکت نمودند برای دریافت نتایج این آزمون نیز بایستی دوباره به سایت www.azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

اعلام نتایج آزمون معمولا یک الی دو ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمونه دولتی انجام می گیرد.

برای دریافت نتایج بایستی با وارد نمودن اطلاعات خود که شامل کد ملی و رمز همگام می باشد وارد پنل کاربردی شده و مطابق با تصویر زیر بر روی دریافت کارنامه کلیک نمایند.

با کلیک بر روی گزینه کارنامه داوطلبان می توانند پذیرش یا عدم پذیرش خود را در آزمون مشاهده نمایند.

سامانه ثبت نام تیزهوشان

 

 اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق سایت azmoon.medu.ir

ممکن است برخی از داوطلبان پس از اعلام نتایج نسبت به نتیجه اعلام گردیده اعتراض داشته باشند. برای این منظور نیز بایستی پس از اعلام نتایج وارد پنل کاربردی در سایت azmoon.medu.ir شوید.

پس از ورود به پنل کاربردی داوطلبان بایستی وارد بخش مدیریت که در تصویر زیر مشخص می باشد شوند.

سایت azmoon.medu.ir

با ورود به این بخش داوطلبان بایستی فرم اعتراض به نتایج یا همان درخواست تجدید نظر را همانگونه که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود تکمیل نمایند.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

پس از تکمیل فرم های اعتراض به نتایج داوطلبان رسید اعتراض به نتایج را دریافت می نمایند. این رسید به هنگام اعلام نتایج اعتراض که معمولا یک الی دو هفته پس از اتمام زمان اعتراض می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

 دریافت اطلاعیه های مرتبط با آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از طریق سایت www.azmoon.medu.ir

داوطلبان در این بخش از سایت می توانند اطلاعیه هایی که در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی انتشار می یابد را مطالعه نمایند.

سایت www.azmoon.medu.ir

این اطلاعیه ها در زمینه زمان ثبت نام آزمون ، زمان برگزاری آزمون و دیگر موارد مرتبط با آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد. از این رو لازم است داوطلبان قبل از هر اقدامی با این بخش مراجعه نموده و اطلاعیه های مرتبط را مطالعه نمایند.

در آخر در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان و ورود به سایت www.azmoon.medu.ir داشته باشید می توانید از گروه بزرگ سبز مشاور کمک بگیرید. ما در سبز مشاور پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است که سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم امسال تغییری نکرده است و همان سایت azmoon.medu می باشد ولی برای تیزهوشان ششم به هفتم سایت عوض شده و برای سال ۹۸ از سایت hoosh.medu.ir انجام می پذیرد.

منبع: www.azmoon.medu.ir

 

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر ارومیه , ثبت نام مدارس شاهد استان آذربایجان غربی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق صنعتی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق خودروهای زرهی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری , مقایسه بهترین سایت های آموزشی کشور با سبز مشاور , www.dipcode.medu.ir www.azmoon.medu.ir  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی   www.azmoon.org  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397برچسب:Azmoon,medu,ir,www,azmoon,medu,ir,سایت تیزهوشان,سایت ثبت نام تیزهوشان, :: 15:23 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: