مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در این مقاله سعی داریم  جنبه های گوناگون ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم ، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  ، مدارک لازم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ، زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را به شما معرفی کنیم:

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

مدارس تیزهوشان و یا استعداد درخشان هرساله در مقطع تحصیلی ششم به هفتم (دوره اول متوسطه)  اقدام به جذب  دانش آموزان مستعد و توانا می کند . مدارس تیزهوشان در هر استان و شهرهای مختلف به دلیل برخورداری از سطح علمی بالا در چند سال اخیر مورد استقبال فراوانی از سمت دانش آموزان و والدین قرار گرفته است و به دلیل ظرفیت پذیرش اندک شاهد رقابت بسیار سختی بین دانش آموزان برای پذیرش و تحصیل در مدارس تیزهوشان هستیم .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر اساس روال هر ساله از بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ادامه خواهد داشت ، البته هرساله این زمان تعیین شده تمدید نیز می گردد . داوطلبان باید قبل از ثبت نام از شرایط  شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع شده و برای ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برخلاف سال های گذشته که از طریق سایت azmoon-medu.ir انجام می گرفت ، پس از تغییراتی که در فرایند پذیرش مدارس تیزهوشان پایه هفتم ایجاد شد ، سامانه hoosh.medu.irبه عنوان سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم معرفی گردید . دانش آموزان بایستی با ورود به این سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را بصورت اینترنتی و براساس فرم نمونه تکمیل نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ایرانی بودن یا داشتن تابعیت ایرانی ( اتباع غیر ایرانی واجد شرایط نیز طبق بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  شرکت نمایند).

کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و نوبت اول پایه ششم ابتدایی

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

اولین قدم بعد از مطالعه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ،  تکمیل فرم ثبت نام این آزمون است که داوطلبان برای این امر می توانند به سایت www.hoosh.medu.ir مراجعه کنند . داوطلبان میتوانند با وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات داوطلبی در فرم تقاضانامه ، در مرحله بعد عکس خود را آپلود کنند.

مرحله آخر نیز واریز وجه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد که از طریق سامانه  ثبت نام hoosh.medu.ir به منظور قطعی شدن ثبت نام و واریز مبلغ متعاقبا اعلام خواهد شد.

داوطلبان توجه داشته باشند که واریز وجه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم بصورت اینترنتی بوده و به صورت مستقیم، از طریق مراجعه به بانک و یا دستگاه های خودپرداز ، هیچ گونه پرداختی انجام نمی پذیرد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 زمان برگزاری آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم ( آزمون سنجش هوش تیزهوشان) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون معمولاً در اواخر اردیبهشت است. داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان اقدام نمایند. حضور در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد.

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز دو الی سه هفته پس از برگزای آزمون سنجش هوش تیزهوشان از طریق همین سامانه hoosh.medu.ir اعلام می گردد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مرکز مشاوره ثبت نام تیزهوشان در ارتباط باشید.

تماس طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071375

 

تماس طریق تلفن ثابت در استان تهران با شماره 9092305784

 

تماس طریق موبایل همراه اول با شماره 99221106

lمنبع: راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 22 دی 1397برچسب:, :: 17:53 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: