شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ پایه ششم به هفتم
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ پایه ششم به هفتم

پس از اعمال تغییراتی که در زمینه ثبت نام و برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال گذشته به وجود آمد آزمون مدارس نمونه دولتی پایه ششم و هفتم برگزار نگردید. همچنین ثبت نام این مدارس همز مان با ثبت نام مدارس تیزهوشان ۹۸ برگزار خواهد شد.

با این وجود در این بخش به بررسی و بیان شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ در پایه ششم به هفتم خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در صورت برگزاری آزمون در سال جاری داوطلبان بایستی به این شرایط توجه نمایند.

از جمله شرایط چه می توان برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم در نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تمامی داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون بایستی دارای تابعیت ایرانی باشند البته دانش آموزان غیر ایرانی با توجه به برخی شرایط و ضوابط امکانات ثبت نام در این آزمون را خواهند داشت.
  • تمامی دانش آموزان برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم بایستی دارای نمره توصیفی خیلی خوب در تمامی دروس پایه ششم ابتدایی بوده باشند.

لازم به ذکر است در صورت برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ششم و هفتم در این بخش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ پایه نهم به دهم

دیگر ثبت نامی که در مدارس نمونه دولتی همه ساله برگزار می گردد ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می باشد. این پایه در واقع دوره متوسطه دوم به حساب می آید و شرایط و ضوابط ثبت نام جداگانه برای شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است همان طور که بیان شد با اعمال تغییرات آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به صورت هماهنگ با ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم برگزار می گردد.

به همین جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۸ در پایه های نهم به دهم به صورت همزمان با یک دیگر صورت می گیرد. از جمله شرایط برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ در این پایه تحصیلی در نظر گرفته شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون بایستی دارای تابعیت ایرانی بوده باشند
  • تمامی دانش آموزان و شرکت کنندگان در این آزمون بایستی دارای معدل حداقل ۱۷ در نیمسال اول تحصیلی باشند.
  • دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ بایستی دارای معدل کل سالانه حداقل ۱۷ در پایه نهم باشند

با توجه به این شرایط می توان بیان نمود که امتحانات نوبت اول و دوم پایه نهم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد. به همین جهت دانش‌ آموزان بایستی به بهترین شکل ممکن در این امتحانات عملکرد خود را نشان دهند.

توضیحات پایانی در مورد شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸

از مواد اولیه در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی اطلاع شرایط ثبت نام این مدارس به حساب می آید و دانش آموزان در صورت دارا بودن این شرایط امکان ثبت نام را خواهند داشت.

همچنین لازم به ذکر است دانش آموزان جه به هنگام ثبت نام و چه در زمان برگزاری آزمون بایستی این شرایط را دارا بوده باشند از این رو در صورتی که در زمان برگزاری آزمون و یا دیگر مراحل آزمون مشخص گردد که دانش آموز یکی از شرایط موجود در این آزمون را دارا نمی باشد از پذیرش دانش آموز مورد نظر ممانعت به عمل می آید.

این امر بخصوص در مورد دارا بودن حداقل معدل ۱۷ کل سالانه نیز صدق می نماید چرا که در زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارنامه نوبت دوم دانش آموزان و نمرات آنها مشخص نمی باشد. به همین جهت توصیه می شود در امتحانات نوبت دوم بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.

مورد آخر اینکه تمامی شرایط ثبت نام در دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی گنجانده شده است به همین جهت در زمان شروع فرایند ثبت نام قبل از هر اقدامی دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی را از سایت ثبت نام به نشانی www.azmoon.medu.ir دانلود و مطالعه نمایید.

شرایط پذیرش نهایی در مدارس نمونه دولتی

همان گونه که مشاهده نمودید در بخش‌ های قبلی مواردی در زمینه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ بیان شد. اما برای پذیرش و تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط جداگانه در نظر گرفته شده است. از جمله شرایط پذیرش نهایی در مدارس نمونه دولتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • در پذیرش نهایی مدارس نمونه دولتی تاثیر آزمون و معدل دانش آموزان در پایه نهم به صورت مساوی از ۵۰ درصد تاثیر مثبت برخوردار می باشد از این رو دانش آموزانی که معدل بالاتری دارند احتمال پذیرش بیشتری در صورت موفقیت در آزمون را خواهند داشت.
  • پذیرش نهایی دانش آموزان در رشته های تحصیلی ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی در صورتی انجام می گیرد که دانش آموز مطابق با آیین نامه های هدایت تحصیلی شرایط احراز رشته مورد نظر را دارا بوده باشد.
  • امکان تغییر رشته در سال اول ورود به مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان پذیرفته شده وجود ندارد. اما در سال بعد در صورت دارا بودن امتیاز و شرایط رشته مورد نظر امکان تغییر رشته برای دانش آموزان وجود دارد.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ : مدارس نمونه دولتی با توجه به دارا بودن امکانات و سطح بالای آموزشی در کنار مدارس تیزهوشان معمولا مورد توجه دانش آموزان و والدین آنها قرار می گیرد. پذیرش و تحصیل در این مدارس از طریق برگزاری یک  آزمون ورودی صورت می‌گیرد.

امسال نیز همانند سال های گذشته این آزمون به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد گردید و برای شرکت در این آزمون اولین مورد اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ می باشد.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸

از اولین موضوعات و مواردی که در رابطه با ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ مطرح می باشد شرایط این ثبت نام می باشد. برای ثبت نام در این مدارس و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی همانند دیگر آزمون ها دارا بودن برخی شرایط و ضوابط اولیه ثبت نام الزامی می‌باشد.

به همین جهت از سوالات اساسی والدین و دانش آموزان در این رابطه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ به حساب می آید. دانش آموزان در صورت دارا بودن این شرایط و همچنین تمایل به تحصیل در مدارس نمونه دولتی می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸ نمایند.

با توجه به تغییراتی در رابطه با برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی صورت گرفت در این مطلب به بررسی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ خواهیم پرداخت. مباحث مطرح شده در این مطلب بررسی آخرین تغییرات اعمال شده در رابطه با آزمون و ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشد.

http://sabzmoshaver.com/state-registration-form-for-schools-98/

 

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر ارومیه , ثبت نام مدارس شاهد استان آذربایجان غربی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق صنعتی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق خودروهای زرهی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری ,  www.azmoon.medu.ir  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی   www.azmoon.org  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مطالب سایت مشاوره تحصیلی سبز مشاور اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهریه کارشناسی ارشد پردیس های خود گردان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرایط شرکت در کنکور سراسری شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه پیام نور نیمسال دوم ۹۷ نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی فنی حرفه ای رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور www.azmoon.medu.ir 2 رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ثبت نام کنکور سراسری ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم ۹۷ ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرایط ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت  www.dipcode.medu.ir  مقایسه بهترین سایت های آموزشی کشور با سبز مشاور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: