ویرایش ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 98-99
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

مدارس تیزهوشان هرساله با برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان مستعد و باهوش را برای ادامه تحصیل در این مدارس جذب می نمایند. تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه متوسطه اول و متوسطه دوم امکانپذیر می باشد و هرساله آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم برگزار می گردد . پس در نظر داشته باشید که امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان برای پایه ابتدایی مقدور نمی باشد.

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم در چند مرحله صورت میگیرد : مرحله اول مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و تکمیل فرم ثبت نام می باشد. مرحله دوم مربوط به پرداخت هزینه آزمون سنجش هوش تیزهوشان می باشد که بصورت اینترنتی و از طریق سایت فوق قابل پرداخت می باشد. پس از پرداخت هزینه ثبت نام داوطلبان تکمیل می گردد.

حال داوطلبانی که اطلاعات داوطلبی خود را در مرحله اول ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به اشتباه در سیستم ثبت نموده اند میتوانند همزمان با پرداخت هزینه ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایند.

مراحل بعدی ثبت نام مدارس تیزهوشان شامل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، دریافت نتایج آزمون و ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان می باشد.با توجه به بازه زمانی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در سال های اخیر ، زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان را نیمه دوم اردیبهشت میتوان تخمین زد. داوطلبان باتوجه به اطلاعیه زمان ثبت نام که از طریق سامانه استعدادهای درخشان منتشر خواهد شد میتوانند برای ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://hoosh-medu.ir/%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%87%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 اسفند 1397برچسب:, :: 22:56 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: