ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

با توجه به پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال های اخیر و استقبال بی سابقه داوطلبان برای شرکت در دوره های بدون کنکور، دانشگاه آزاد در نظر دارد برای سالتحصیلی ۹۸-۹۹ نیز همانند قبل اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون کنکور نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در دو ورودی مهر و بهمن صورت می گیرد.

به نقل از سایت مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد سبز مشاور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ در دو ورودی مهر بهمن ماه صورت می‌گیرد. به همین جهت شروع ثبت نام برای ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم دانشگاه آزاد مجزا از هم می باشد. از این رو  بر اساس سنوات گذشته زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ ورودی مهر را اواخر مرداد ماه و زمان ثبت نام  ورودی بهمن را نیز میتوان اواسط دی ماه تخمین زد. داوطلبان در این بازه زمانی میتوانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد نسبت به شروع فرایند ثبت نام خود اقدام نمایند. بیش از ۹۰ درصد رشته های موجود در دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید. با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ دفترچه این ثبت نام از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتشار می یابد. در این دفترچه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ برای انتخاب در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این رشته ها در زیر گروه های مختلف آموزشی دسته بندی می گردد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sabzmoshaver.com/topics/azad-university/Registration-without-a-degree-in-Azad-University-98

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 اسفند 1397برچسب:, :: 22:15 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: