تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در فرایند تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی در واقع داوطلبان برای ظرفیت های خالی که در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تکمیل نشده است اقدام می نمایند. از این رو ممکن است تمامی رشته ها و واحد ها در این مرحله برای انتخاب حضور نداشته باشند. با توجه به این توضیحات در این مرحله دایره انتخاب داوطلبان پایین تر خواهد بود.

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی سبز مشاور ، آندسته از داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پذیرفته نشده اند ، می توانند دوباره در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شانس خود را امتحان نمایند. برای این منظور البته بایستی در ایتدا از شرایط و قوانین این ثبت نام اطلاع حاصل نمایند و در صورت داشتن این شرایط اقدام نمایند.

  1. تمامی داوطلبان بایستی دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تایید وزارت علوم را دارا بوده باشند.
  2. تمامی داوطلبان شرکت کننده حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه برای ورودی مهر . برای ورودی بهمن تا ۳۰ بهمن ماه فارغ التحصیل شده باشند.
  3. هزینه ثبت نام که مبلغ ۲۵ هزار تومان می باشد ، بایستی به صورت اینترنتی و قبل از شروع ثبت نام ، از طریق سامانه سازمان سنجش پرداخت شود.
  4. برای هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته محل وجود دارد. این انتخاب بایستی از میان رشته های موجود برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بوده باشد.
  5. با توجه به بند قبلی هر داوطلب در هر واحد تنها یک انتخاب می تواند داشته باشد. از این رو در صورت داشتن بیش از یک انتخاب تمای انتخاب های داوطلب مورد نظر لغو می گردد.
  6. تمامی داوطلبان در فرایند ثبت نام خود تنهای می توانند یک بار نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند. به همین جهت در فرایند ثبت اطلاعات ثبت نامی خود دقت داشته باشد.
  7. در صورتی که داوطلب جزء قبول شدگان انتخاب رشته اصلی بوده باشد و پس از آن اقدام به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نماید. و در این ثبت نام پذیرفته شده باشد ، پذیرش قبلی داوطلب مورد نظر لغو می گردد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

https://sabzmoshaver.com/completion-of-undergraduate-capacity-university-of-applied-sciences/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 بهمن 1397برچسب:, :: 17:20 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: