تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

دانشگاه علمی کاربردی همه ساله در دو ورودی مهر و بهمن ماه برای تکمیل ظرفیت های خالی رشته محل های مختلف مقطع کاردانی ،  اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. این فرایند با عنوان تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شناخته می شود. البته روال ثبت نام در تکمیل ظرفیت کمی متفاوت با ثبت نام اصلی خواهد داشت.

به نقل از سایت مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی سبز مشاور ، داوطلبان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت بایستی برخی شرایط و ضوابط اولیه را رعایت نمایند. در این بخش به برخی از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی اشاره خواهیم نمود.

  1.  تمامی داوطلبان شرکت کننده در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بایستی برای ورودی مهر ماه حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه و برای ورودی بهمن ماه تا ۳۰ دی ماه فارغ التحصیل شده باشند.
  2. تمامی داوطلبان بایستی دارای مدرک دیپلم نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا  دیپلم نظام قدیم (چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان) باشند.
  3. برای شروع ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی داوطلبان بایستی هزینه ثبت نام را از طریق سامانه سنجش پرداخت نمایند.
  4. هر کدام از داوطلبان در نهایت تنها می توانند یک انتخاب در این مرحله داشته باشند. این انتخاب نیز بر اساس رشته های اعلام شده بایستی باشد.
  5. هر داوطلب تنها می تواند یک کد رشته را از یک گروه آموزشی در یک مرکز علمی کاربردی انتخاب نماید. در صورتی که بیش از یک انتخاب در یک واحد علمی کاربردی  داشته باشد تمامی انتخاب های داوطلب مورد نظر حذف می گردد.
  6. داوطلبان تنها یک بار اجازه ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را خواهند داشت. به همین جهت به هنگام ثبت اطلاعات دقت نمایید
  7. در صورتی که داوطلب شرکت کننده در تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در انتخاب رشته قبلی پذیرفته شده باشد و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز پذیرش کسب نماید ، ثبت نام قبلی لغو می گردد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

https://sabzmoshaver.com/completing-assistant-capacity-university-of-applied-sciences/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 6 بهمن 1397برچسب:, :: 17:13 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: